Najnowsze dyskusje

Jesteś lekarzem? Prowadzisz gabinet? więcej »

Polecane gabinety

Zobacz więcej

Forum: Ginekologia, ciąża i poród

Tabletki antykoncepcyjne

  • Odpowiedz Obserwuj Nowy temat
  • matyldaTuByla 12 sie 2013, 23:36
    Od tygodnia biorę tabletki antykoncepcyjne i zauważyłam, że drętwieje mi prawa noga, ogólnie mam uczucie, że jestem ociężała. Czy je odstawić?
    Cytuj
  • Matyldka 2 wrz 2013, 0:00
    Jeżeli źle się czujesz - poproś lekarza o zmianę tabletek.
    Cytuj
  • KarOlka 20 wrz 2013, 8:33
    Zrób morfologię z oznaczeniem wskaźników wątrobowych, poziom cholesterolu i trójglicerydów, poziom cukru. Do tego cytologia, ciśnienie tętnicze. Dobrze byłoby zrobić jeszcze usg narodów rodnych i piersi oraz profil hormonalny. Tabletki powinno przypisywać się po kompleksowych badaniach!
    Cytuj
  • Ogryzek 28 wrz 2013, 15:48
    Do tych badań dodałabym krzepliwość krwi.
    Cytuj
  • kasia_u2 19 paź 2013, 0:19
    Po tabletkach ani się nie tyje, ani nie chudnie. Po prostu woda może zatrzymywać się w organizmie, może też wzrosnąć apetyt.
    Cytuj
  • kinia 26 paź 2013, 1:14
    Witam,
    A jak wygląda temat przytycia po zażywaniu tabletek? Mam małą niedowagę i chciałabym przytyć. Na forach spotykam się z różnymi wpisami….
    Cytuj
  • Odpowiedz